Соціальні медіа панують у сучасну епоху технологій. Він перевершив традиційні маркетингові інструменти з вищим коефіцієнтом закриття. Значний розділ цифрового маркетингу охоплює маркетинг у соціальних мережах, оскільки він пропонує найпростіший і найефективніший спосіб охопити свою аудиторію.

Завдяки постійному надходженню даних про ваші кампанії в соціальних мережах ви завжди знаєте про ефективність реклами, щоб покращити її. Чим більше залученість у ваш обліковий запис у соціальних мережах, тим здоровіші стосунки з клієнтами ви зможете розвивати, що призведе до конверсій і транзакцій.

Але чи було у вас труднощів із культивуванням хорошої взаємодії з вашим вмістом у соціальних мережах? Наявності облікового запису в соціальних мережах недостатньо. Відсутність залученості може бути пов’язана з постійними змінами алгоритмів соціальних мереж і вашої стратегії соціальних мереж в цілому. Який контент ви публікуєте? Як часто ви публікуєте? Як ви спілкуєтеся з аудиторією? Усе це визначає, наскільки ефективно ви залучаєте свою аудиторію.

Тим не менш, важливо дізнатися про ключові тактики, які можуть допомогти вам покращити залученість у соціальні медіа, щоб ви, як і всі інші процвітаючі компанії, могли максимально використовувати платформу. Якщо ви справді хочете налагодити взаємодію в соціальних мережах, скористайтеся перевіреними порадами.

Але перш ніж ми детально зануримося в поради та підказки, ви повинні знати, що для використання платформ соціальних мереж і послідовних маркетингових зусиль вам потрібне надійне підключення до Інтернету, щось на зразок HughesNet.

Це найкращий варіант, оскільки він забезпечує високошвидкісний Інтернет і чудове обслуговування клієнтів. Це означає, що ви можете зв’язатися Послуги HughesNet для клієнтів негайно, якщо виникне проблема (для іспаномовних)

  1. Будь справжнім

З такою поверховістю в соціальних мережах люди шукають бренди, з якими вони можуть зв’язатися і вважати їх справжніми. Тому, якщо ви хочете, щоб люди споживали ваш вміст і поверталися за ним, ви повинні надати своєму бренду індивідуальності. Переконайтеся, що ви знайшли голос, який резонує з вашою цільовою аудиторією, спонукаючи її взаємодіяти з вашими брендами. Ваш маркетинговий голос у соціальних мережах має втілювати ваш бренд і зберігати його незмінним протягом усього шляху.

Багато користувачів споживають гумористичний вміст, тоді як інші продаються емоційними історіями, тож ви можете використовувати будь-яку з них як свій ключовий підхід до чесності щодо себе та того, що ви робите. Крім того, важливо бути надзвичайно чесним і публічно визнавати свої помилки, якщо такі є, щоб заслужити довіру аудиторії та підтримувати її інтерес до вашого бренду.

Для більшості клієнтів автентичність відіграє життєво важливу роль у виборі компаній, яким вони довіряють і яким вони подобаються. Якщо користувачі вважають, що ваш бренд не виглядає справжнім, люди не підуть за ним. Отже, червоною лінією є бути автентичним, щоб підвищити залученість у соціальних мережах.


2. Будьте проактивними

Це стрімкий світ, керований технологіями. Прийняття млявої стратегії залучення соціальних мереж змусить вас відійти на другий план. Якщо ви чекаєте, щоб аудиторія поспілкувалася з вами на вашій сторінці в соціальних мережах, ви ніколи не зможете отримати більше залучених. Клієнтів потрібно охоплювати в Інтернеті, а соціальні мережі достатньо зручні, щоб постійно взаємодіяти з масовою аудиторією. Охоплення аудиторії не обов’язково означає ковзання в DM користувачів соціальних мереж, але це включає в себе інші підходи, за допомогою яких ви прямо чи опосередковано з’являєтеся в хронології користувачів. Наприклад, ви можете створювати історії в соціальних мережах за допомогою стікерів посилань, опитувань і фільтрів, створювати та використовувати фірмові хештеги, співпрацювати з іншими користувачами, проводити сесії Запитайте мене про все (AMA) і створювати публікації з відкритими запитаннями.


3. Створюйте привабливий і цінний вміст

Контент є єдиним засобом залучення аудиторії, і оскільки море вмісту завантажується щосекунди, ви повинні створювати унікальний контент. Ви можете створювати відео, gif-файли, цитувати графіку та публікувати фотографії. Переконайтеся, що ви створюєте найкращий вміст, щоб отримати більше розповсюджень, що зрештою призведе до збільшення кількості підписників у соціальних мережах.

Ваш контент має викликати емоції, щоб ви зв’язувалися з аудиторією та будували з нею довгострокові відносини. Однак тематика вмісту може бути будь-якою, як-от гумористична, надихаюча, емоційна тощо. Однак знайдіть для свого вмісту індивідуальність і голос.

Окрім створення якісного контенту, також важливо бути послідовним у своїх зусиллях. Зауважте, що послідовність є ключем до успіху. По-перше, ви можете створити імідж бренду та зберегти присутність. З іншого боку, сплячий режим через регулярні проміжки часу призведе до втрати кількох підписників і втрати довіри.


4. Слідкуйте за показниками залучення

Якщо ви не знаєте, успішні ваші зусилля чи ні, ви не можете зрозуміти, де все збивається з колії, і де ви можете збільшити свої зусилля. Таким чином, ви завжди повинні отримувати інформацію про свої маркетингові зусилля в соціальних мережах. Багато соціальних медіа-мереж, як-от Twitter, Instagram і TikTok, дозволяють перевіряти показники залучення на їхніх платформах. За допомогою їхніх власних інформаційних панелей ви можете бачити взаємодію, включаючи оцінки «подобається», коментарі, поширення та покази.

Крім того, ви можете використовувати інструменти або програмне забезпечення сторонніх виробників, щоб отримати детальний аналіз залучення клієнтів. Наприклад, яка посада залишилася прибутковою тощо.

5. Інвестуйте в платні соціальні мережі

Добре, що ви прагнете створити клієнтську базу органічно, але це тривалий процес. Ви можете допомогти своїм органічним зусиллям за допомогою платної реклами. Витрачати гроші на рекламу та рекламу в соціальних мережах – гарна інвестиція, оскільки це може збільшити кількість підписників і конверсії.

Підсумок

Залучення до соціальних мереж – це нескінченне завдання. Ви повинні спланувати свою стратегію, реалізувати плани та проаналізувати результати, щоб побачити, що спрацювало, а що ні.